En falsk Nolla!

Du va så falsk,du höll på med andra samtidigt som mig.Du satt och skratta när du såg mig falla ner o gråta för att jag visste att detta va slutet mellan oss.trodde det gick att lita på dig men nejdå.Borde märkt detta skit tidigare.hoppas du skäms ögonen ur dig.hoppas nått hemskt kommer hända dig.........JAG HOPPAS ATT VI ALDRIG MÖTER PÅ VARANDRA IGEN! FRÅN ATT ÄLSKA DIG TILL  HATA DIG! hoppas du lider av detta!
Du är intte ett skit i mina ögon längre,annat än en stor nolla som inte fattar ett skit!!!



Sorry alla blogg läsare att ni fick läsa detta tråkiga inlägg..men det va skönt att skriva av sig.....
Nu ska jag sova en stund o hoppas på att min feber försvinner..
bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0