Lördag o slaggar hos mormor!

Tjo alla söta!
Allt bra med er? med mig är det kanon!
Skulle skriva lite i bloggen nu när jag ändå har lite tid att göra det.......
Är som sakt hos mormor nu under helgen.lugnto skönt att slippa syskonen.men klart man saknar även mamma lite (a)
Idag skiner solen så sjukt skönt att de.....igår snöa det o regna hela dagen inte så kul,men idag vakna man upp med ett leende på läpparna (y)
Idag kanske jag o mormor ska köpa lite nya byxor till mig,ska bli skoj att ha en liten dag med mormor inte så ofta man har det tyvärr :(
Sen har det ju blvit påsk o dom flesta har påsklov denna vecka som kommer allstå v 15 ^^
Nä nu ska jag ta på mig lite kläder,o käka frulle :)
puss hej:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0