Fedag Idag äntligen!!! ^^

Tjena alla söta bloggläsare!
Allt bra med er?
med mig e det kanon iaf,sitter just nui skolan och väntar på att lektionen ska börja,och även på att dagen ska ta slut så man kan åka till stan o möta faster,vi ska ut och köpa lite skor till mig (a)
Sen ska jag antagligen hem och ta det lugnt...
Riktigt kallt idag det var -13,4 när jag drog till bussen imorse...brrrr...inget man vill ha kanske elr???
Tyvärr gick hockeyn åt skogen igår det är riktigt surt,känns inte som vi är redo att kvala än :(
men men hoppas dom skärper sig dom få matcher som är kvar...........kan ju alltid hoppas...
Nä nu ska jag ha tråkig lektion...
Skriver mer sen kanske ;)
pöss på er ^^



Kommentarer
Postat av: victor

Älskar dig min älskling kajsa <3 <3 <3 puss :-*

2012-04-16 @ 23:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0