Fredag,nya skor,mamma leker med en plast anka.

Tjena alla söta bloggläsare!
Fredag idag och jag sitter o dunkar musik vid datan,ska snart kolla film hade jag tänkt,men först ska jag berätta lite vad jag har gjort idag..
Var i skolan sen åkte jag ner till stan för att möta Faster för vi skulle ut och köpa nya skor till mig,hitta ett par snygga skor,men dom jag ville ha först var för små och det fanns inte i större storlekar än 41 -.- fick ta ett par andra i min storlek som då e 43 ^^
Sen åkte vi hem och det var kallt som F*N frös så det skrek om det,men kom hem till slut o så skulle jag käka lite o nu sitter jag här,har typ skrattat som en idiot åt mamma haha hon satt o lekte med en anka haha det var kul att se f*n ^^
nä nu ska jag fortsätta att vara social på msn ^^
Natti natti på er ;)
mammas anka ^^

mina nya skor! :)

och jag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0