Fredag!

Tjo alla fina o söta bloggare/blogg läsare!
Allt bra med er??
med mig är det kanon,tänkte berätta lite om vad jag gjort denna vecka ganska mycket men ändå inte haha xD
I måndags var jag sjuk o låg o sov hela dagen,i tisdags var jag pigg o frisk så gick till skolan,min bror fyllde även 13 år :D ( firar honom på söndag)
onsdag va som den skulle och allt va okej,en slapp dag helt enkelt...
Igår var jag med mamma upp till Sthlm för jag skulle köpa större örhängen (töjnings smycken) till öronen som nu är på 10 mm :)
Gjorde även en piercing som sitter i vänster ögonbryn,blev riktigt nöjd med den :D
Har även boka hockey biljetter till den 29/3 Djurgården-örebro hoppas på seger!
Har beställt nya linser med som skulle komma den 7/4 :D hoppas det går lite fortare än dom sakt.
Idag är det fredag och denna dag har varit lugn,riktigt bra dag,solsken och värme äntligen!!! :D
Nä nu har jag inte så mycket mer att skriva om!
Puss hej :D<3

så blev det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0