Lördag!

Tjo alla glada!
vilket jävla väder vi fått idag usch,nästan så man vill ta upp alla tomtar igen ju.
vaknade för en stund sen o har precis käkat frulle,nu sitter jag i sängen o kollar runt lite på datorn,
Denna skolvecka har varit ganska bra.bara 4 skoldagar kvar nu sen är det påsklov i ca 10 dagar ska bli sjukt skönt.
I torsdags var det hockey så jag drog mig upp till Hovet för att se Djurgården-örebro,denna match vann vi så sjukt skönt att krossa örebro,köpte även lite dif prylar som jag blev sjukt nöjd med,matchen sluta med 4-2,träffade även min kusin....men va fan gjorde han där igentligen?? han höll ju inte på nått av lagen XD men men så är det.........
Igår efter skolan var jag på stan,köpte en ny perfym o nån ansikts tvätt....hihi
men nu ska jag spela lite tror jag sen blir det väl lite film (a)
pöss på er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0